Мектептегі тәрбие жұмысы
- бұл мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар құратын өзара байланысты процесс. Сапалы тәрбие жұмысы оқушының жеке басының оңтайлы дамуына, оның даралығын қалыптастыруға, шығармашылық әлеуетін ашуға ықпал ететін көптеген қызмет бағыттарын қамтиды. Есіңізде болсын, баланың әлемге деген көзқарасы көбіне мұғалімге байланысты.
Тәрбие жұмысының тұжырымдамасы:
Тәрбиенің тұжырымдалған мақсаты білім алушының өмірінің барлық салаларын, оқу, көркемдік немесе еңбек, бос уақыт немесе ғылыми болсын, іс-әрекетті таңдауға қабілетті жеке тұлғаның бейнесін қамтитын білім беру бағдарламасының тұтастығын қамтиды.
Тәрбиелік ықпалды іске асыру мынадай қағидаттарға негізделеді:
1.Мектеп – балаға арналған. Мектептің жұмысын бағалаудың ең жоғары көрсеткіші-бұл адамның, әр баланың және ересек адамның әл-ауқаты.
2.Мұғалім мен тәрбиеші үшін басты құндылық және қамқорлықтың негізгі объектісі-оқушының жеке басы.
3.Оқушыға деген жоғары талапшылдық оның адамдық қадір-қасиетін құрметтеумен органикалық түрде үйлесуі керек.
4.Оқыту мен тәрбие-бұл мұғалімнің, тәрбиешінің және тәрбиеленушінің өзара әрекеттесуіне негізделген өзара байланысты процестер, бұл пікірлес адамдардың шығармашылық ынтымақтастығы.
5. Ешқандай білім беру құралы жақсы немесе жаман бола алмайды, егер ол бүкіл әсер ету жүйесінен алшақ болса. Тәрбие жүйелі болса тиімді.
6.Бала әрдайым мектептің ықпалында бола бермейді. Сондықтан бұл әсердің жарқын, есте қаларлық, тәрбиелік болғаны жөн.
7. Тәрбиешінің басты "құралы" - бұл ата-аналармен ынтымақтастықта, демократиялық және гуманистік принциптерде әрекет ететін, балалар мен ересектер одағын білдіретін, ортақ мақсаттармен, жалпы іс-әрекеттермен, жоғары адамгершілік қатынастармен және жалпы жауапкершілікпен біріктірілген мектеп ұжымы.
Отбасылық клубтың жұмыс жоспары
2022 – 2023 оқу жылына арналған ЖЖИ отрядының (Қозғалыстың жас инспекторлары) жұмыс жоспары
Жас қозғалыс инспекторларының жасақтары туралы ереже