ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Свердлов жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Свердловская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
с. Свердловка, улица Целинная, 1
8 (71445)3-37-58
sverdlovka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Свердлов жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Свердловская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Мектептің тәрбие жүйесінің негізгі мақсаты-дамып келе жатқан баланы Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтарға бағыттау, оларды ұлттық мәдениетті, халықтық дәстүрлерді және қазіргі қоғамның қажеттіліктерін ескере отырып, әр оқушының жеке құндылықтарына аудару.

Осылайша, білім беру жүйесінің мақсаттары:

- тұлғаның негізгі мәдениетін қалыптастыру және әр баланың рухани, зияткерлік және физикалық дамуына жағдай жасау, оның шығармашылық және білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру.

- тәуелсіз шешімдер қабылдауға, үнемі өзгеріп отыратын қоғам жағдайында әлеуметтік және экономикалық рөлдердің өзгеруіне қабілетті әлеуметтік белсенді тұлғаны қалыптастыру.

Міндеттері:

* мемлекеттік идеология негізінде балалар мен оқушы жастардың азаматтық және патриоттық қасиеттері мен ұлттық сана-сезімін қалыптастыру;

* тәуелсіз өмір мен жұмысқа дайындық;

* адамгершілік, эстетикалық және экологиялық мәдениетті қалыптастыру;

* салауатты өмір салты бойынша білім, құндылықтар мен дағдыларды игеру;

* отбасылық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру;

* кәсіпкерліктің, бастаманың, табысты өзін-өзі дамытудың және жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының қалыптасуына жағдай жасау.

Мектепте тәрбие жұмысы келесі бағыттар бойынша жүргізіледі:

  1. Оқу-танымдық
  2. Қосымша білім беру.
  3. Еңбек тәрбиесі
  4. Азаматтық-патриоттық тәрбие.
  5. Спорттық-сауықтыру тәрбиесі.
  6. Қиындыққа тап болуы мүмкін балаларды есепке алу.
  7. Құқықтық ағарту.
  8. Мәдени-ағарту бағыты
  9. Экологиялық ағарту
  10. Мектептегі өзін-өзі басқаруды енгізу негіздерін қалыптастыру.
  11. Адамгершілік-этикалық тәрбие.
  12. Отбасы-тәрбие жүйесінің тірегі.
  13. Кәсіптік бағдар беру қызметі.
© 2022. Все права защищены.